Alla inlägg under februari 2010

Av lina - 28 februari 2010 19:06


ÅÅååhhhhhh......han är så jävl* sööööööt!!!  

Av lina - 28 februari 2010 17:57

heej idag har jag varit med Christina och sabina och hennes granne hade bösök av 2 söta hundar och Bonnier's dotter (tara) så himla söööt och hon "älskar" alla oss 3 är det inte coolt    kom precis hem från en foto runda med sabina och Christina och har precis ätit klart, och sitter och Chattar   bloggar imorgon eller senare Pussar !!  

Av lina - 28 februari 2010 12:01

hello bitches, jagvaknade precis och ska snart gå upp ur min säng och leta kläder, och äta frukost antar jag. men äfter det så kanske jag drar till sabina   
vi ska typ fota och äta glass    Mumsigt jag vet   men jag kanske bloggar hos henne eller när jag kommer hem    See Ya   

Av lina - 27 februari 2010 12:03

god morgon min söta läsare,ska snart upp och äta frukost och gå runt i mina nya skor    jag bara älskar dem !!!
aja hejdå och ha det bra. PS:bloggar kanske senare   
 

Av lina - 26 februari 2010 23:47



   åååååhhhh.....så jävla underbara     
PS:dem är snyggare på     

Av lina - 26 februari 2010 19:39

hejhej jag och mimmi kom preics hem från Farsta mimmi köpte typ ett linne och leggings och jag köpte as snygga klack-skor  men ska typ äta nu sen kanske jag drar till sabina och andrea   Puss Puss

Av lina - 26 februari 2010 11:17

hejhej älskade läsare, som rubriken säger så är jag ny vaken   
och rätt pigg för att vara jag    jaja ska ialla fall äta frukost, eller aa försöka äta frukost för varje gång jag öppnar munnen så får jag ont i mitt öra   men jag klarar mej någ (hoppas jag  )
jag ska ut och fota lite senare, men jag tror inte jag får det eftersom  jag inte varit i skolan idag heller    men man kan ju alltid hoppas och be eller hur?   jag har börjat skriva dagbok och det hjälper faktiskt att släppa det som varit och gå vidare så ni som är ledsna  eller deppiga pröva skriva dagbok  
det hjälper bara inte utan är kul också    hihi aja ska äta nu så bloggar senare !!
Pussar o kramar    

Presentation

välkommen till min blogg som handlar om mitt liv som tonåring !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards